Annem 27.02.2017 tarihinde hattını Türk Telekom'dan B*** taşımasına rağmen 26.03.2017 tarihinde abonesi olmadığı firmadan 18 TL fatura çıkarıldı. Müşteri hizmetlerin arandığında ise telsiz ücreti denilmekte her ay kesilen bu ücreti tekrar nasıl almaya kalkarlar?
Yorum Gönder