İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vestel Buzdolabı Hakkında Şikayetim Var.

Vestel Buzdolabı Hakkında Şikayetim Var.

3 ay önce buzdolabı aldım. Servis kurulumu yaptı buzdolabından gelen seslerden sonra yenisi ile değişim yaptılar ama yine aynı sorunla karşılaştım yine içinden garip sesler geliyor ses kaydına alıp servise bildirdim ancak servis merkezden arıza sesi olmadığını ürünü değişim yapmayacaklarını söylemişler madem Vestel dolapta arıza yoktu niye ilk ürünü değişim yaptılar bu ses ilk üründen daha çok sanki dolabın içine kedi yavrusu kaçmış gibi ötüyor. Bir de yerli ürün diye aldım hem çuval dolusu para öde hem de bozuk ürün kullan gerekirse Hakem Heyetine başvuracağım ve Tüketici Hakları ne işe hakkımı arayacağım ben bu kadar duyarsız ilgisiz ürününün arkasında durmayan firma görmedim. 15 yıl a*** ürünü kullandım sorun ne olursa olsun hemen tedarik edip hallediyorlardı ama Vestel aldım burnumdan geldi buzdolabı da çamaşır makinesi da aynı.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget