İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Yüksek Fatura (Bağlantı Ücreti).

Türk Telekom Yüksek Fatura (Bağlantı Ücreti).

İki ay önce TTNET abonesi oldum. İnternet fiyatı 34 TL olarak söylenmişti. Faturam geldi 68 TL ve üzerinde 'Cihaz/Bağlantı Ücreti 360,00' ücreti yansıtılmış. İlk bağlatmam olduğu için teknisyenler eve gelip modemi fişe taktılar buna 360 TL ücret yansıtmışlar. Modemi fişe takma ücreti 360 TL. Nedense bundan fatura geldikten sonra haberimiz oluyor.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget