Türk Telekom ve TTNET interneti evimde kullanıyorum. Ev telefonundaki arızanın (çevir sesi gelmiyor, telefon çalışmıyordu) giderilmesi için 3 hafta uğraştım. Arıza kaydı bıraktıktan sonra arıza giderildi diye mesaj gelmesine rağmen arıza devam ettiğini defalarca müşteri temsilcisine ilettim. Sonunda telefon arızam arıza ekiplerince giderildi. Ancak buna sevincim çok kısa sürdü çünkü eş zamanlı arıza ekibinin hatası ile internetim gitti. Defalarca müşteri temsilcisini aramama ve iletişim formunu doldurmama rağmen hala evimde internet yok. Kurumsal olduklarını ifade eden Türk Telekom'un ilgisizliği, kendi iş bilmez arıza ekiplerinden kaynaklanan hatanın giderilmesi konusundaki vurdum duymazlığı beni çok şaşırttı! Sözleşme yenileme döneminde sürekli arayan kurum şu an kapı-duvar! Aylık düzenli ödemelerini yaptığım hattımı başka bir hizmet sunucusuna taşımak istiyorum.
Yorum Gönder