Bundan yaklaşık bir - bir buçuk ay önce İzmir'de yeni eve taşındım. Eve yerleştiğim hafta internet adres değişikliğimi yaptım. Bir iki gün içerisinde bağlamaya geldiler ve geldiklerinde interneti port olmadığı için bağlatamadıklarını söylediler. Sonrasında arıza kaydı aldılar ve sorun en fazla 1-2 hafta içerisinde çözülür dediler. Bugün tam bir ay oldu ve hiçbir gelişme yok. Bölgedeki Türk Telekom Müdürlüğüne gittiğimizde Türk Telekom'un kurumsallığına (!) yakışır bir cevap verdiler. "Yarın da çözülebilir 5-6 ay sonra da. "Ekmeğini internet üzerinden kazanan birisi olarak bu durumdan büyük bir mağduriyet yaşıyorum. İzmir'in en büyük ilçelerinden birinde böyle bir sorun yaşıyor olmak gerçekten şoke edici.
Yorum Gönder