1 Nisan 2017 tarihinde (dün) Ankara Nata Vega Ekol mağazasından bir abiye elbise aldım. Bugün başka bir abiye elbise ile değiştirmek istedim. Değişim yapamayacaklarını söyledi satıştaki kadın. Elbiseyi giymedim bile etiketi üstünde. Ve daha dün aldım başka bir renk ya da model ile değiştirmek istiyorum dedim. Hayır dediler. Sonra yetkili biri ile görüşmek istediğimi söyledim. S.D adında bir kadın (sanırım müdür) geldi. Durumu anlattım poşeti elime tutuşturup yardımcı olamayacağını söyledi. Bizi kimse uyarmadı dedim değişim yapılmadığı ile ilgili. Gayet saygısız bir üslupla her müşteriyi uyarmak zorunda değiliz. Nasıl değilsiniz sizin işiniz bu diyorum. Yine gayet saygısızca size yardımcı olmak istemiyorum dedi. Ekol'ü kurumsal bir firma zannederdim. Buradaki milyon tane şikayeti de görünce yalnız olmadığımı gördüm. Kapısının önünden dahi geçmem bir daha.
Yorum Gönder