Nakil işlemleri için, internetin eve kadar çekilmesi konusunda anlaşıldı. Gelen ekip ben eve kadar çekemem tesisatçı elektrikçi değilim diyerek ters cevap verdi. "Bizim anlaşmamız bu" deyince o zaman "Türk Telekom'a anlat derdini" dedi. Bu tarz insanların böyle büyük şirketlerde olması nasıl olur anlamıyorum. Adamın bir bizi dövmediği kaldı. "Hoşgeldin" diyoruz, yüzümüze bakıyor, "ücret ödemişiz" diyoruz, "ne ücreti bedava kuruyorsunuz" diyor. Derdinizi Türk Telekom'a anlatın diyor. İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum.
Yorum Gönder