Resimde ki ile aynı gelmesini ümit ederek aldığım ürünün ilanda hiçbir not olmaksızın farklı renk gelmesi ve bununla ilgili aradığım zaman da ''sizin rastgele bir ürün geleceğini bilmeniz gerekirdi'' tarzında gayet lakayıt bir tavır. Her satıcının müşteri ile nasıl konuşulması gerektiğini bilmesi gerekir. Bunu bilmiyorsa bile karşısında ki sadece bayan olduğu için bile ona nezaket göstermelidir. Ayrıca gönderdiğim iade kargoyu da kabul etmemiştir.
Yorum Gönder