3 sene önce öğrenci belgem ile evime internet bağlattırdım fakat evimi değiştirince interneti döndürdüm sonrasında internetin açılması hiçbir bilgilendirme yapılmamasıyla internet açılmış çalışmaya devam etmiş kullanımı 0 olan internetin benden borcu istenilmekte bende itiraz edip ödememekteyim sürekli TTNET müşteri hizmetlerinden arayıp azarlayarak kullanmadığım internet borcumu ödememi ödemezsem avukata vereceklerini söylemekteler o adreste oturmuyorum 0 GB ta olan internet kullanımın aylık ödemesinin gelmesi ve ödenmesinin istenilmesinden şikayetçiyim itiraz etmek istiyorum borcu kullanmadım kabul etmiyorum.
Yorum Gönder