Ben Turizm denilen firmada zorunda kaldığım için bilet aldım otoban ücretinden kaçıp yolu uzatmasımı 50 kişilik otobüsle hizmetleri yapmasımı be yetişebilmek için yağmurlu havada son sürat gidiyor içeride içecek servis hiçbir şey yok böyle kötü bir firma daha tanımadım!
Yorum Gönder