Ben yeni bir eve taşındım TTNET müşteri olmak istiyorum, ancak şebeke olmadığını söylediler. Ben sadece internet bağlatmak istiyorum. Freelancer grafik tasarım işiyle uğraşıyorum. Tabiri caize internet benim ekmek yememi sağlıyor. Ancak şebeke olmadığını söylediler fakat hipernet var diye buraya taşındım ancak şebeke mevcut değilmiş. Yan binamda arkadaşlar Hipernet kullanmakta ve çok memnunlar tavsiyeleri üzerine bu nezih semte taşındım özellikle Hipernet mevcut diye. Bu şebeke olmamasından ötürü genel müdürlüğe gidip dilekçe veren arkadaşlar dışında ne yapmamız gerekiyor artık? Lütfen gerçekten klasik cevapları vermek yerine ilgilenecek, bilgilendirme yapacak, yardımcı olacak arkadaş var mı? Tekrardan taşınma lüksüm yok ve benim gerçekten internete ihtiyacım var, işlerimi yapamıyorum çok aksatmış durumdayım çözüm konusunda yardım edin lütfen.
Yorum Gönder