İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

H&M Tarafıma Gönderdiği Çeki Kullanamayacağımı Söyleyerek Hiçbir Şey Yapmıyor

H&M Tarafıma Gönderdiği Çeki Kullanamayacağımı Söyleyerek Hiçbir Şey Yapmıyor

Mail yolu ile tarafıma gönderilen Türkiye mağazalarında geçerli tek üründe %25 ibareli çek elimde olmasına rağmen Özdilek AVM H&M mağazası tarafından geri çevrildim. Tüm öğlen ürün seçip vaktimi harcayıp ilginç muamele gördüm. Merkezi arayıp durumu bildirdiğimde böyle bir hatayı nasıl yaptıklarını çok özür dilediklerini ama yanlış ifade sebebiyle bunun olduğunu mağazada asla kullanamayacağımı belirttiler. Mağduriyetimi gidermelerini istediğimde ise bana gün sonunda online da geçerli %15 çek teklif ettiler. Bu kadar komik bir durum olabilir mi? Kurumsal bir marka nasıl bu kadar düşebilir? Elimde taraflarından gelen mail ve kupon olduğu halde bana kullanma halkı vermedikleri için kendilerini mahkemeye vereceğim. Yapmaları gereken bana daha yüksek oranda özür çeki olmalıyken hiçbir şey yapamadıklarını söyledikleri tüm vaktimi ve sinirimi harcadıkları için bu işin peşini bırakmayacağım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget