Türk Telekom'dan internet hizmeti alıyorum bina değiştirdik binada yapı kullanma izni ve internet portu mevcut bina ile ilgili bir sorun yok ve Osmaniye şehir merkezindeyim binanın portuna fiber kabloyu bağlamıyorlar 3 aydır internetim donmuş durumda bir de üstüne 26 lira fatura çıktı dondurduğum halde. Yazılı ve sözlü şikayette bulundum fayda etmedi bu yazımda dikkate alınmazsa Tüketici Mahkemesine başvuracağım. Kullanmadığım internete para ödemek zorunda değilim taahhüt imzaladık diye insanları mağdur ediyorlar.
Yorum Gönder