Türk Telekom kullanmaktayım. Hattıma müşteri hizmetlerinden gelen aramada size özel 4 GB internetinizi 10 GB yapıp kabul etmem karşılığında 1 yıl boyunca %25 indirimle 40 TL'ye kullanabileceğimi söylediler. Emin olabilmek için tekrarlattığım zaman aynı şeyler tarafıma söylendi uygun olduğu için kabul ettim. O günden itibaren 36 TL olan faturam 53 TL gelmeye başladı ve müşteri hizmetlerini aradığımda biz size öyle bir şey söylemedik denildi. Konuşmanın dinlenip tarafıma tekrar dönüş yapılmasını istedim dönüş yaptıklarında konuşmayı dinledik ve öyle bir şey demedik denildi konuşmanın tarafıma da dinletilmesini istediğimde size dinletemiyoruz denildi. Konuşmayla ilgili birkaç soru sorduğumda cevap veremedi. Konuşma dinlenilmemiş bile ilgilenilme sıfır ve kendi bildiklerini okuyorlar kesinlikle bu hatta geçmeyi düşünüyorsanız bir daha düşünün amatör bir müşteri hizmetleri var.
Yorum Gönder