14.04.2017 günü saat 17 civarlarında Türk Telekom firmasına numara taşıma talebinde bulunduk. Faturalı hat almayı düşünüyordum. Fakat aynı gün akşam bu işlemden vazgeçtim. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu ilettim, üzerinden 6-7 saat geçmiş bir işlem olmasına rağmen taşıma işlemini iptal edemeyeceğimi söylediler. İnternet üzerinde ise bir çok yerde Türk Telekom'dan tarafıma taşıma saati mesajı gelmediği sürece taşıma işlemini iptal edebileceğim söyleniyor. Kendi sitelerinde dahi* durum böyle iken bana bir bilgilendirme yapılmadı. Bkz:https://kurumsal. Turktelekom.com.tr/mobil/destek/sayfalar/numara-tasima-icin. Aspx
Yorum Gönder