15 aylık üye oldum. Manzaralı ve önü açık yerde ağırlık çalışamıyorsunuz aletler -1 de. Telefonlar çekmiyor hapishane gibi. Havuzda inanılmaz pislikler var sanki hiç temizlenmemiş gibi. Yazıldıktan sonra 1 kere gittim ve memnun kalmadığım için üyeliğimi iptal ettirmek istedim. Dilekçe yazın geri öderiz dediler sorun değil dediler. 3 hafta bekletip reddettiler. Mahkemeye vereceğim. K***** beymiş sorumlusu beni saatlerce bekletip görüşmedi bile. Ama görüşeceğiz.
Yorum Gönder