Ben yaklaşık 1,5 yıldır TTNET evde internet müşterisiyim. 4 ay önce internet kablolarının bağlı olduğu direğimize bir kaza sonucu kamyon çarptı ve kablolar koptu. Hiçbir şekilde internet hizmeti alamıyorum. Bu sorunu defalarca kez Türk Telekom'a bildirmeme rağmen arıza kaydı bırakmama rağmen ilgilenen kimse olmadı. Ayrıca buna rağmen dilekçede verdim yine hiç kimse ilgilenmedi ve kullanmadığım internet faturası her ay geliyor ödemek zorunda kalıyoruz çok mağduruz lütfen bu konuda bize yardım edin.
Yorum Gönder