Afyon Yarka'dan 250 adet 16 haftalık olduğunu iddia ettikleri yarka aldım. Ancak yarkalar farklı ağırlıklarda geldi ve şu an 21. haftalarında olmalarına rağmen halen yumurtlamaya başlamadı. ( Yarkalar 19'uncu haftadan itibaren kılavuza başlamalıdır) ne zaman başlayacak kimbilir? Ayrıca defalarca aramama rağmen adresime gönderecekleri sözünü verdikleri faturamı ve aşı kartını göndermediler. Daha önce sözlü şikayetler duymuştum ama internette, şikayet var da kayıt görmeyince aldım. En az 1 ay cepten yumurta almadan cepten yem yedirmek istiyorum derseniz de saygı duyarım. Yarka gelişim kartlarına bakarak bu yarkaların bana geldiğinde en fazla 14 haftalık olduğunu anlıyorum.
Yorum Gönder