Aylar önce yaptığım kurumsal sözleşmedeki bir boşluk benim aleyhime olarak işleme alındı. Anlaşmaya göre (tarife 2) 6 GB internet kullanımı, 100 SMS ve 1200 dk var. Altta yazan bilgilendirmeler de paket aşım ücreti 70 kr/dk ve 70 kr/SMS yazıyor. Peki anlaşmaya göre data aşımına hiçbir ücret belirlemediğiniz halde neden uyarı üzerine uyarı gönderip paketim bittikten 1 gün sonra 40 TL civarında olan faturamı hangi hakka dayanarak, taahhüte dayanarak 132 TL'ye çıkarıyorsunuz? Bana sözleşmede data paket aşımlarını ya da hız düşümlerini belirten bir koşul gösterin. Faturamı kesinlikle ödemeyeceğim ve gerekirse mahkemeye başvuracağım. Faturamın sadece son iki günlük saçmalamadığınız kısmı ödemeyi kabul ederim. Sözleşmede olmayan bir hükmü müşteri aleyhine değil ancak lehine işletebilirsiniz.
Yorum Gönder