3 aydan beridir internetimde devamlı kopmalar meydana geliyor. Bu kopmalar neredeyse 5 dakikada bir yaşanıyor ve interneti adam akıllı kullanmama engel oluyor. Sorunu 4-5 defa Türk Telekom müşteri hizmetlerine iletmeme ve teknik ekibin evime gelmesine rağmen hiçbir şekilde çözemediler. Üstelik modeminiz bozuk diyerek beni yanlış yönlendirdiler ve boşuna masraf yapmama neden oldular. Ayrıca bir kere de 20 TL servis parasını faturaya yansıttılar. 25 Temmuz 2017 itibari ile taahhütüm bitiyor ve ben hiçbir şekilde taahhüt yenileme yapmayacağım. Müşteriyi deli eden hizmet anlayışınız için teşekkürler.
Yorum Gönder