Axess Platinum kredi kartıma üyelik ücreti olarak 119 TL yansıtılmış. Önümüzdeki günlerde eşimin kredi kartından da bu miktarda üyelik ücreti alınacak. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmelerde iade yapılamayacağı söylendi. Bu karta geçen ay sadece ben 2.352,00 TL ödeme yaptım. Eşiminkini de ayrı ödedim. (Eşimin kartı ek kart değil.) Bu üyelik ücretinin iade edilmemesi durumunda kartlarımızı iptal edeceğiz. Bundan sonra maaş müşterisi olduğumuz bankaların kredi kartını kullanacağız. Bu bankalarla yaptığımız sözleşmede üyelik ücreti alınmıyor.
Yorum Gönder