İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Hipernet Abonesi Olduğum İçin Çok Pişmanım.

Türk Telekom Hipernet Abonesi Olduğum İçin Çok Pişmanım.

29.03.2017 tarihinde Türk Telekom hipernet abonesi olduğum için çok pişmanım! 5 günlük aboneliğim boyunca doğru düzgün internete bağlanamadım, modeme sürekli reset atmaktan bıktım, müşteri hizmetleri çok ilgisiz eve ücretli teknik servis yönlendireceğinden bahsediyor ve dalga geçiyor, bu sorunun bir an önce sonuçlandırılmasını talep ediyorum, aksi takdirde en kısa sürede Tüketici Mahkemesi'ne başvuracağım!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget