29.03.2017 tarihinde Türk Telekom hipernet abonesi olduğum için çok pişmanım! 5 günlük aboneliğim boyunca doğru düzgün internete bağlanamadım, modeme sürekli reset atmaktan bıktım, müşteri hizmetleri çok ilgisiz eve ücretli teknik servis yönlendireceğinden bahsediyor ve dalga geçiyor, bu sorunun bir an önce sonuçlandırılmasını talep ediyorum, aksi takdirde en kısa sürede Tüketici Mahkemesi'ne başvuracağım!
Yorum Gönder