Telefonumu tam 2 defa Evo Bilgi Teknolojileri (Servis)'ne yolladım. Her 2 gönderişimde de 1 ay süreyle telefon gelmedi, geldiğinde ise telefona dokunulmamıştı bile. Telefonumun hasarsız ürünle değiştirilmesini talep ettim ret ettiler. Para iadesini istedim onu da ret ettiler gereğinin yapılmasını arz ederim.
Yorum Gönder