Türk Telekom'dan internet (TTNET) hizmeti alıyordum. Bulunduğum ilden taşınmam dolayısıyla, taşındığım ilde TTNET hesabımı kapattırmıştım. Gerek mobil üzerinden gerek ıslak imza vererek kapanma işlemi tamamlanmıştı. Ancak nedense iptal işlemi daha sonra iptal edilmiş! (Telefondan hesabı kapatmak mümkün değil ama kapatma işlemini telefondan iptal etmek mümkün!) Böyle bir isteğim olmamasına rağmen hesabımı kapatmayıp, iptal işlemini geri almışlar. Aylık 100+ lira fatura gelip durmuş. Benim ise hiçbir haberim yok bu faturalardan. Şimdi 551 lira borç gözüküyor. Utanmadan eve borç mektubu göndermişler. Bu durum çözülmezse bundan sonra bu firma ile ne benim ne de çevremdeki insanların hiçbir ilişkisi olamaz.
Yorum Gönder