Kadıköy Birsen Moda Evi'nin sahibi B** O***' ye gelinliğimi diktirdim. Gelinliğin parasını alana kadar anlattı parayı aldı. Söz verdiği hiçbir şeyi yapmadı insanları saf yerine koyuyor. Gelinliği teslim alıp eve gelip baktığımda provada üstüme giydiğim ikinci el gelinliği bana vermiş. Her tarafı yırtık söküktü. Fazla yırtık olan yerlerini de dikmiş kuru temizlemeye vermiş bana teslim etmiş. Duvak vereceğim dedi saçma sapan dantellerden yamayla duvak yapmış kirli sökük kırış kırış bir duvak. Eldiven dikilecekti örnek gösterdiği ilk denemedeki eldiveni koymuş. Arayıp günlerce çözüm bulmasını istediğimde telefonlarına bakmadı. Elamanları açıp müsait değil dönecek deyip geçiştirdiler. Bir de üstüne üstük "geri zekalı" deyip üste çıkmaya çalıştılar. Halada bir çözüm bulmuş değiller. Sonuç skandal.
Yorum Gönder