25.02.2017'de yurt dışına çıkacağım için bütün dünya tarifesi aldım ve yurt dışına çıktım. Döndüm geldim ve faturam da geldi şok oldum gelen tutara. 443 TL'lik fatura kesilmiş. 21.03.2017'de müşteri temsilcisini aradım itirazlarımı yaptım özellikle de aşım ile ilgili hiçbir şekilde SMS ile bilgilendirilmedim. Bunu sizin müşteri temsilcinize ısrarla anlatıyorum, hanımefendi de bana ısrarla size SMS çekilmiş diyor, evet çekildi çekilmedi demiyorum hepside yok şu ülkeye hoş geldiniz yok bu ülkeye hoş geldiniz mesajları toplamda 11 tane, hanımefendi yine bana ısrar edince lütfen içeriğini okuyabilir misiniz SMS'in dediğimde, ay evet size uyarı mesajı gelmemiş gelmeliydi diyebildi nihayet (hepsi kayıt altında öyle değil mi). "Ne yapabiliriz" dedim "şikayette bulunabilirsiniz ama bugün değil çünkü bugün faturamın kesim günüymüş". Çünkü ilk defa yurtdışına çıkmıyordum ve ilk defa da yurt dışı paketi almadığımı siz gayet iyi bilip görüyorsunuz sistemden. Belki bu SMS gelseydi ona göre konuşmamı ayarlayabilirdim ben tatilde elimde kağıt kalem kaç dk kullandım diye gezemem, çünkü size güvendim. Peki tamam süreyi aştım ama bu nedir Allah aşkına bir inceleyin faturayı nasıl fahiş bir fiyatlandırmadır bu anlamış değilim. Aynı dakikalara çok absürt fiyatlandırmalar neye dayanarak, bir standardı var değil mi dakika ya da sn. üzerinden baz alınarak, çok uyumsuz fiyatlandırmalar yapılmış lütfen tekrar inceleyip düzenlenmesini rica ediyorum faturamın ve konuşmalarımın. Ayrıca neden henüz 60 dakikam dolmadan fiyatlandırmaya başlamışsınız aklım almıyor. Asla totali sormuyorum size. Fatura detaylarımda hemen göreceksiniz zaten 4 günlük bir konuşma süreci. 26.02.2017'de başlıyor tarifem 01.03.2017'de henüz 60 dakikam dolmadan ücretlendirilme yansımaya başlamış daha konuşma süremin 48. dakikasında 12 dakikam nerede peki. Totalde de böyle 15 dakikalık bir fark görüyorum eklenmiş olan. Lütfen bu tutarsızlıkların bir açıklamasını detaylı bir şekilde tarafıma yazılı olarak yapılıp faturamın da yeniden gözden geçirilerek dengeli bir şekilde düzenlenmesini talep ediyorum. Bütün hukuki yasal haklarımı arayıp şikayetlerimi de gerekli mercilere yapacağımı da tarafınıza iletiyorum. İncelenmesi gereken fatura dönemim: 23.02.2017 – 22.03.2017 Telefon: 506 272****
Yorum Gönder