2013 model BMW aracım var. Şu an 58.000 km de 48.000 km de iken rutin bakıma götürdüğümde turboda ve bir iki yerinde daha sıkıntı olduğunu söylediler 5 bin 500 TL masraf çıkardı güvendiğim için hiç düşünmeden yaptırdım. Şu an 58.000 km olan aracımı tekrar bakıma götürdüğümde yine sıkıntıları olduğunu söylediler 6 bin 500 TL daha masraf olduğunu söylüyorlar ve yine turboda, aküde birkaç parçasında da sıkıntı olduğunu söylüyorlar. Sizinle irtibata geçip geri dönüş bildirmelerini istedim. Karşılığında sizden red cevabı geldiği bildirildi. Ben aracımla ilgili sorunların neyden kaynaklı olduğunu bilmediğim için sizden yardım bekledim. Bunun sonucunda da aynı hataları tekrarladığınız için artık güvenmediğim BMW servisine aracımı bırakmak istemiyorum. Aracımı satarak sizlerden kurtulmak daha iyi bir yol olacak sanırım. Aracınıza ve markanıza sahip çıkmadığınız için BMW şirketine teşekkür ederim!
Yorum Gönder