3 tane Türk Telekom (Avea) hattım var ve aile tarifesi kullanıyorum. Ortalama 450 lira fatura ödemekteyim (büyük kısmı cihaz) kızımın kullandığı hat üzerinde 25 TL borç varmış ve bilgilendirilmedim. 3 hattım birden kısıtlandırılmış ve hiç borcu olmayan hatlarıma yani 3 hattıma birden 15 lira açma kapama parası ödemek zorundaymışım. En kısa zamanda bütün hatlarımı kapatıp başka firmaya geçeceğim.
Yorum Gönder