Azizbaba eczanesi verdiği ilacı iade almamaktadır. Üslup ve müşteriye saygısızlık da sınır tanımayan personel ve iş yeri yetkilisi (h***** hanım) saygısız tavırlar sergilemektedir. Bu eczaneyi Hakem Heyetine ve eczacılar odasına şikayet ettim sonucu bekliyorum.
Yorum Gönder