Derimod online satış mağazasından aldığım ürünü iade etmek istiyorum fakat sitede siparişim hala işleniyormuş gibi gözüktüğünden, iade et butonu çıkmıyor, bu nedenle iade işlemimi başlatamıyorum. Kendilerini aradım fakat açmadılar, geri de dönmediler. Fotoğrafta görüldüğü gibi alttaki ürün kusurlu olduğu gerekçesiyle yollanmadı. Üstteki ürünü ise 03.04.2017'de teslim aldım. 14 günlük iade etme sürem bitmeden iade etmek istiyorum.
Yorum Gönder