Sidney-Konya uçuşumda Konya-İstanbul ayağı iptal edildi ben Sidney'de iken. Bir sonraki uçağa alabiliriz dediler ama 20 kusur saat uçuştan sonra 7 saat daha beklemek istememem normal (kısa olduğu için bu bileti daha yüksek ücrete almıştım). Değişiklik için Türkiye'yi aramak zorunda olmam gereksiz. Neden online yapılamıyor? Aradım ama üç farklı kişi ile 40 dakikadan sonra halen değişiklik yapılamadı. İlki ile telefon kesildi,geri aranmadım. Bir tanesi hatta benim mesaim doldu çıkmam lazım dedi. Mağdur olan benim, telefon için parası giden benim, telefonda mağdur edilen ve vakti ziyan edilen yine benim. Güya Elite Plus üyeyiz, güya rakip firmaların ucuz fiyatlarına rağmen milli firmamızı kullanalım diye fazla ücret veriyoruz, ama karşılığı bu kadar saygısız müşteri hizmeti. Karşılığı gereksiz reklamlara harcanan milyonlarca dolar, karşılığı yine malı zarar. Yazıklar olsun.
Yorum Gönder