Teledünya (Türksat) kablonet yıllardır kullanıcısıyım. 16 Mbps olan hızımı 24 Mbps ye daha fazla para ödeyerek yükselttim fakat ilk günden beridir aldığım hız en yüksek 12 Mbps dün ise 2 Mbps hızla bağlanmaya çalışıyordum şu anda ise 7 Mbps. Telefonla aradığımda bölgenizdeki hatlarda dalgalanma mevcut denildi ve teknik servis gönderiyorum denildi fakat ne arayan ne de gelen mevcut.Eski modem ve hız en azından sorunsuz gidiyordu sanırım Türksat bu hızları sağlayamıyor ne modemleri ne de kabloları yeterli. 1 hafta boyunca ölçeceğim çözülmez ise geri iade edeceğim bir de 27 ay sözleşme yaptılar. AKK ve 27 ay taahhüt gibi çağ dışı uygulamalar maalesef devam ettiği sürece bizde bunlara maruz kalıyoruz. Kısacası firmayı ve ürünlerini güvenilir bulmuyorum artık.
Yorum Gönder