Telefonum General Mobile GM 5 Plus şarj giriş yeri bozuldu şarja taktığımda tam oturmadığı için şarj olmuyordu, şarj olması için uğraşıyordum ayrıca ekranda yeşillenme vardı gönderdiğimde 690 TL ücret istediler ekran oksitlenmiş ekran değişmesin sadece şarj giriş yeri değişsin dediğimde olmaz dediler. Benim başka arkadaşım da yolladı onun sadece şarj giriş yeri değişti geldi benden illa 690 TL istiyorlar neden başka arkadaşlarımın ki şarj yeri değişiyor da sadece benimki değişmiyor anlamadım bu nasıl bir firma benden 690 almak için elinden geleni yaptılar yenisi 1000 TL ben ne diye 690 TL vereyim tüketici istemiyorum diyor o zaman yapmıyoruz dediler şarj yerini de değiştirmeden yolladılar ayrıca isterseniz sıfırını size 1040 TL'ye yollayalım diyorlar ben bu firmadan şikayetçiyim.
Yorum Gönder