5 saat arayla 2 sipariş geçildi ürünün birini Kocaeli'de oturmama rağmen İstanbul'a gönderdiler her neyse dedik efendice uyardık 2. kargo ise geçmiş tarihli kargo bilgisi vererek oyaladılar kargo kayıp bu sefer para iadesi için N11 üzerinden mesaj attım bunu isteyende N11 deki yetkililerdi cevapları ise ""sen bizi mi yiyorsun? "" kelimesi oldu bu arkadaşa her türlü argoyla cevap verirdim ama.
Yorum Gönder