23.02.2017 tarihinde GM mobile Discovery 16 GB siyah olan telefonu IMEI kopyalanma hatasıyla garanti haricinde servisinize gönderdim ve ekranımdan şikayet olmadığı halde orijinal ekran değişmiş. Aradan tam iki ay geçti ve ekran hata veriyor, kendi kendine başka bir yerlere giriyor, bildirim çubuğu inmiyor. Servise 210 TL verdim iki ay önce, bu insanlığa sığar mı yahu, mağduriyetimin giderilmesini istiyorum ve hakkımı aramaktan geri durmayacağım. En kısa sürede şahsıma ulaşılıp, mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder