05. 04. 2015 tarihinde garantisi başlayan Discovery 2 General Mobile 2+ anakartında arıza verdi. Garantisi 05 04 2017 tarihinde bitecek olan telefonuma 350 TL talep ettiler parayı yatırın diye mesaj attılar. Ben telefonumun ekran kartının garanti kapsamında yapılmasını istiyorum. Garanti bitmek üzere olduğu için para talep ediliyor gerekirse gerekli mercilere başvuracağım
Yorum Gönder