İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Telpa Arızalı Telefon Satılmış

Telpa Arızalı Telefon Satılmış

Ankara Polatlı Saygın İletişim'den 13.01.2017 tarihinde General Mobile GM5 Plus telefon aldım. 26.01.2017 tarihinde şarj olurken ve telefon kullanımı esnasında aşırı ısınmadan dolayı servise gönderdim sorun giderildi diye cihaz tarafıma gönderildi. Ancak aradan 2 ay geçmesine rağmen sorun çözülmekle kalmadı, bir de çalışırken ekran bir anda maviye döndü ve kapandı. Bir daha açılmadı. Tekrar 31.03.2017 tarihinde Telpa servisine cihazı bayi aracılığıyla gönderdim ancak cihaz elime ulaştığı gün 04.04.2017 günü cihazı açmaya çalıştım.Cihaz açılırken ekran yine mavi oldu ve kapandı tekrar açılmadı. Üstelik şarj da etmiyordu. Sorun çözülsün diye gönderdiğim cihaz sorun giderilmeden tarafıma gönderilmiş. Tekrar cihazı Telpa servisine 04.04.2017 tarihinde bayi aracılığıyla gönderdim servisi aradım servise gönderdim. Tarafıma yeni bir cihaz ya da para iadesi bekliyorum. Yoksa Tüketici Hakem Heyetine gideceğim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget