Afyonkarahisar Bimeks şubesinde çalışan personel ve müdürden şikayetçiyim iPhone 6S marka telefonu 20 gün önce sipariş etmeme rağmen hiçbir şekilde bilgilendirme yapılmadı 3 gün önce siparişimi iptal etmeme rağmen koskoca mağazanın kasasında 2.900 TL para olmadığı için nakit ödediğim siparişimin parasını alamadım. Pazartesi günü hesabımda olacağını eğer olmazsa mağaza müdürünün elden vereceğini hafta sonu para çıkışının yapılmadığını ve her gidişimde bu ve benzeri bahane, yıldırma politikası izlemelerinden şikayetçiyim. Pazartesi müdürü yerinde yok telefonla iletişim kuruyor çalışanlar Bimeks müşteri hizmetlerine 42. dakika da bağlanıp suratıma telefon kapatıldı. Bimeks bizim için büyük bir pişmanlıktan başka bir şey değil.
Yorum Gönder