Geçen sene hiç yorumlara bakmak aklıma gelmeden bu otele gittim ve bu sene tatil planlamaya korkar oldum. Karakter sınırlaması yüzünden anlatamıyorum yaşadıklarımı uzun uzun maalesef. Ama tek kelime ile fiyasko bir yer, kalmadan ayrıldık o döküntü mekandan. Para iadesi yapmadılar. Kalmadığımızı belgeleyerek ayrıldım ve otelin taahhüt ettikleri ile ilgisi olmadığını resimlerle kanıtladım. Tüketici Hakem Heyetine başvurduk lehimize karar verildi ancak ödemediler. İcraya verdim yine ödemediler, son olarak hesaplarına haciz koydurdum ve paramı aldım. 3 yaşında çocuğumla bizi yollarda mağdur ettiler, sezon ortasında kalacak yer bulmaya uğraştık, üstüne neredeyse senesi gelecek mahkemelerde uğraştık. Yazıklar olsun!
Yorum Gönder