İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sultan Butik (Facebook) Kutudan Fatura Çıkmadı.

Sultan Butik (Facebook) Kutudan Fatura Çıkmadı.

Facebook sayfamdan ekli olan Sultan Butik (Facebook) 'ten alışveriş yaptım. Kapıda ödemeli yaptığım satıştan gelen ürünün içinden hiçbir fatura çıkmadı! Ürün de dar geldi. İade etmek istediğimde iade edemeyeceklerini değiştireceklerini söylediler. Gelen kargo şirketiyle göndermemi söylediler. Gittiğimde kargo şirketi bana poşette gelen ürünü kendi kutularıyla gönderebileceklerini söylediler. Benden kutu ücreti 6.5 lira gönderim ücreti 20.5 lira aldılar. Ücretsiz kargoyla aldığım ürünü 27 lirayla geri gönderdim. Belgesi elimde. Olanları kendilerine ilettiğimde de olmadık hakaretlerle karşılaştım. Ürün de kargoya ödediğim para da sizin olsun dedim. İçinde faturası çıkmayan üründen yaşayacaklarımı anlamam gerekiyordu. Benim yaşadıklarımı başkaları da yaşamaması için duyurmaya karar verdim. Bana 116 liraya mal olan acı bir tecrübe oldu. İnşallah başkaları da yaşamaz.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget