Yaklaşık 3 ay önce Sports 2000'den Salomon marka ayakkabı aldım sürekli Salomon vb. Outdoor ürünleri aldığım için dayanıklılığına güvendim ayakkabı 2.5 ayda yandan açılmaya başladı ve GTX model ayakkabıda su alma oldu ayakkabıyı garantiye verdim daha önce Adidas marka ayakkabımı 1 ay kullanımdan sonra açıldıktan sonra garantiye yolladığım da kullanıcı hatası dendi ve ayakkabı üstünde sanki tepinmişim gibi bir algı oluşturdular. Müşteri hizmetini aradığımda tekrar göndermemi söyledi ve yine boş döndü be dalga geçermiş gibi kendinizden eminseniz Tüketici Haklarına gidin dendi şimdi ise 500 küsur liralık ayakkabımı gönderdim ve hiç güvenmiyorum inşallah yanılırım. Çünkü firmaların ortak sığınağı kullanıcı hatası olmuş, eğer olumlu dönüş olursa özür dileyeğim!
Yorum Gönder