Hummel'dan aldığım ayakkabının kenarları daha ilk aydan soldu. Rengi morken beyaza döndü şimdi 1 senesi doldu ayakkabının kenarları vahim durumda verdiğim paraya yazıklar olsun.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Hummel'dan aldığım ayakkabının kenarları daha ilk aydan soldu. Rengi morken beyaza döndü şimdi 1 senesi doldu ayakkabının kenarları vahim durumda verdiğim paraya yazıklar olsun.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder