Sony Xperia Z5 Premium marka aldığım telefon aldıktan 3 ay sonra ekranın sol üst köşesinde sararmalar oluştu. Bu sararma gittikçe arttı. KVK teknik servisine gönderdim, şikayetimle alakası olmayan telefon kasasının kenar çerçevesindeki minik bir yamukluk olduğundan dolayı tamir etmediklerini, cihazın kasasının komple değiştirilmesi yapıldıktan sonra şikayetiniz olan ekran sorununu garanti kapsamında yapacaklarını söylediler. Benim şikayetin çerçevedeki küçük yamukluk değil ki benden bunun tamiri için 780 TL para istiyorsunuz. İnternette yaptığım araştırmalarda başka kullanıcılarında benzer sorunlar yaşadığını gördüm.
Yorum Gönder