Bu A101'de çalışanlar uyuyor mu arkadaş. İkbal sucuklarında at ve eşek eti çıktı diye bakanlık yazı çıkarıyor, bunlar hala bu ürünleri satıyor! İnsan sağlığı ile oynuyorsunuz ve denetim yok sizde. Sadece insanlarda para almasını biliyorsunuz.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Bu A101'de çalışanlar uyuyor mu arkadaş. İkbal sucuklarında at ve eşek eti çıktı diye bakanlık yazı çıkarıyor, bunlar hala bu ürünleri satıyor! İnsan sağlığı ile oynuyorsunuz ve denetim yok sizde. Sadece insanlarda para almasını biliyorsunuz.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder