Maalesef üründeki sorunum hala devam etmektedir. Yıl içerisinde 2 defa aynı sorun ve aynı çözüm bildirilmiştir. Sorunum giderilmediği için almış olduğum telefonun geri iadesini ve bir üst modelde telefonla değişimini istiyorum. Yalnız mağduriyetimden ötürü eğer artı bir ücret çıkartılırsa bunun üretici firma ya da teknik servisten karşılanmasını talep ediyorum. 6502 sayılı TKHK hükümlerine göre tüm haklarımı kullanacağımı bildiririm. Sony ve KVK gibi Türkiye'de ve Dünya'da isim yapmış, müşteri memnuniyetini misyonu kabul etmiş bu iki büyük firmadan kaynaklı böyle bir sorun yaşamak ve bu sorunun çözülememesi bu iki lider firmaya hiç yakışmamıştır. En kısa zamanda sonuçlandırılmasını gereğinin yapılmasını ve bilgilendirilmemi istiyorum.
Yorum Gönder