Eşim hamile Eskişehir Devlet Hastanesi bizi Osmangazi Üniversitesine kan uyuşmazlığı için gönderdi randevu aldık. 20 gün bekledik ve bugün gittik hastaneye 200 lira para istediler, yoktu tedavi etmediler. Neden randevu verirken tedavi ücreti 200 lira demiyorsunuz? Asgari ücretli çalışanım her zaman yanımda 200 liramı var? Önceden deseydiniz ayarlardım. Randevumun günü gelmiş senet yapsaydınız bir şey rehin bıraksaydım tedaviyi yapsaydınız neden hamile bir kadını kapıdan çevirdiniz? Param olsaydı bugün bunları yaşamayacaktım. Allah şahit ben param yok diye tedavi olamıyorum.
Yorum Gönder