Bugün 1 saat çocuğumuzu oyun alanına bıraktık, bırakmaz olsaydık. Çocuğumuzun gözü mosmor teslim aldık, şikayetçiyiz. Çocuğunuz geldiğinde böyleydi dedi asık suratlı çalışanlarınız, bir karış suratla çalışmalarından da şikayetçiyiz, personelinizi az biraz eğitseniz bunların hiçbirisi olmaz. Gözetim altında bırakıyoruz personelleriniz oynatıyor çocuğumuzun gözü morartılıyor üstüne para ödüyoruz, böyle işletme olmaz, bir daha asla çocuğumuzu bırakmayacağız.
Yorum Gönder