İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Şan İskender Hizmet Kalitesi Çok Kötü.

Şan İskender Hizmet Kalitesi Çok Kötü.

02.04.2017 tarihinde Ankamall Şan İskender'e yemeğe gittik. Siparişimiz masaya geldi iskender buz gibi, ikramlar verilmedi, su istedik gelmedi, siparişi verir vermez garson ödeme istedi. İlk defa yemediğimiz bir yemeğin hesabını ödedik, masaya servis açarken peçete bile koyulmadı birkaç kez istedik öyle getirdiler. Sinirden yemeğimizi bitirmeden kalkmak zorunda kaldık. Hiçbir yetkili gelip sebebini dahi sormaya tenezzül etmedi! Kurumsal bir firma olduğunuzu düşünüyor, bir müşteri olarak bu saygısızlığı telafi etmenizi bekliyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

Şan İskender garsonları çok kaba, Kentpark AVM Şan İskender'de hizmet sıfır. Müşteriye saygı sıfır.

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget