11 Nisan 2017 tarihinde H*** isimli PTT dağıtım görevlisi, yurt dışından gelen gönderimi ev adresime getirmiş. Evde olmadığımız düşüncesiyle ekteki notu bırakıp gitmiş. Aslında evde sürekli çalışan birisi olmasına rağmen duymadığını kabul ederek bir şey demiyorum. Bıraktığı notta 12 Nisan 2017 tarihinden itibaren gönderiyi ofise gitmem halinde teslim alabileceğime dair ekteki notu bırakmış. Sabah ilk isim saat 09:10'da Florya PTT ofisine gittim fakat görevli, gönderiyi bulamadı. Sonra bilgisayardan araştırma yaptı ve gönderinin hala H** isimli dağıtım görevlisinde gözüktüğünü ve ofise geldiğinde kendilerine vereceğini ve bunun da zamanının belli olmadığını söyledi. O zaman bana niye 12 Nisan tarihinden itibaren diye not bırakılıyor. İşimi bırakıp ofise gidiyorum ve kapı duvar. Tekrar gitmem isteniyor, zamanın önemli olduğu bir dönemde, görevlinin yaptığı hatayı niye ben çekeyim.
Yorum Gönder