Rumeli eşya depolama nakliyet anlaştığımız fiyattan 456 TL fazla para istedi. Fişsiz faturasız eşyalarım yüklediler. En kısa zamanda kendilerine usulsüzlükten dava açacağım. Defalarca aradılar kurumsal bir şirket gibi ekspertiz göndereceğiz vs. diyerek anlaştık. Telefonda görüştüğüm H*** beye son fiyat sigortalı faturalı dememe rağmen eşya yüklenirken irsaliye vermeyip beklettiler halledeceğiz diyerek en son KDV diyerek 456 TL istediler.
Yorum Gönder